Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

ΟΙ ΑΝΥΠΟΛΗΠΤΟΙ:



Έμμετρο και επίκαιρο:
Μίμη Οικονόμου

ΟΙ ΑΝΥΠΟΛΗΠΤΟΙ:
Εγώ εσάς ανίκανοι χατίρι δεν σας κάνω
δεν θα με αυτοκτονήσετε ούτε και θα πεθάνω.
Δεν φεύγω απ τον τόπο μου στα ξένα δεν θα πάω
εδώ θα μείνω κι ας πονώ, μα θα σας πολεμάω.

Εγώ εδώ θ’ αγωνιστώ, εδώ και θα δουλέψω
όσα εμπόδια κι αν μου μπουν  όλα θα τα παλέψω.
Δεν εγκατέλειψα ποτέ δεν φεύγω ούτε τώρα
με τ’ άλλα τα Ελληνόπουλα θ’ αντέξω κάθε μπόρα.

Εγώ το λέω θαρρετά κι αν θέλτε το φωνάζω,
δεν σαν υπολήπτομαι ούτε σαν χαμπαριάζω
Δεν με σπουδάσαν οι γονείς δεν πείνασαν για μένα.
σαν γίνω επιστήμονας να φύγω για τα ξένα

Εγώ την επιστήμη μου, την κάθε μου, τη γνώση
δεν την πουλώ σ’ άλλο λαό όσο να με πληρώσει.
Δεν κτίζω αλλού εγώ φωλιά, δεν μπαίνω σ’ άλλο κήπο
θα είμαι εδώ θα ‘με παρόν ποτέ μου δεν θα λείπω

17-2-2013..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου