Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Ματακια που είδα σήμερα Κλαρίνο Στέριος Μάσιος .flv

1 σχόλιο:

  1. αρχείο Μίμη Οικονόμου
    Κλαρίνο Στέργιος Μάσιος ή Μασιόπουλος)
    ΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ 'ΔΑ ΣΗΜΕΡΑ:
    Ορέ Ματάκια που, άντε ματάκια που 'δα σήμερα
    Άντε και διάφορο δεν έχω, ωχ! με πήρε το
    άντε με πήρε το με πήρε το παρά, παράπονο.

    Ορέ με πήρε το άντε με πήρε το παράπονο
    άντε και το βαρύ το κλάμα ορέ προς την αγα
    άντε προς την αγάπη σίμωσα (Ή ζήγωσα)

    Προς την αγά άντε προς την αγάπη σίμωσα
    άντε και προς τα μαύρα μάτια, ορέ παρέκει βρε,
    άντε παρέκει βρε λεβέντη μου.

    Παρέκει βρε άντε παρέκει βρε λεβέντη μου
    άντε παρέκει παλικάρι, στους κόρφους μην
    άντε στους κόρφους μην απλω,. απλώνεσαι.

    Ορέ τους κόρφους μην άιντε λε μην απλώνεσται
    ορέ και μπρος στα μαύρα μάτια ωχ! μου μαραγκιάζει
    άντε μου μαραγκιάζει ο κόρφος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή