Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Με το φτωχό μου το μυαλό



έμμετρα επίκαιρα του Μίμη Οικονόμου
Με το φτωχό μου το μυαλό

Με το φτωχό μου το μυαλό της λιγοστές μου γνώσεις
θέλω να πω την γνώμη μου για όλα που συμβαίνουν
Κάνε μου χάρη φίλε μου θέλω να μ’ αναγνώσεις,
θαρρώ αυτοί που κυβερνούν δεν μας καταλαβαίνουν.

Λέω, δεν είναι δυνατόν, λίγο νιονιό αν έχουν.
Άξιους να κάνουν ζήτουλες, κι όλα νερό κι αλάτι.
Να τους πωλούν τα όνειρα κι αυτοί να το αντέχουν
να νιώθουν και χαρούμενοι να τόχουν και σπολάτι.

Στην αδειασμένη στέρνα μας νομίζουνε θα βρούνε
νερό πολύ, να ρίξουνε ο μύλος να γυρίσει
να αλέσουν τις αξίες μας. Και τότε θα χαρούνε,
όταν τον τόπο που πατούν θα έχουν μαγαρίσει. 
  
Κάτι συμβαίνει με το νου αυτών που εξουσιάζουν.
Βλέπουν για ίσο το στραβό, το ανάξιο για αξία
το αλλόκοτο για το σωστό, μας το παρουσιάζουν.
Και μας τα λένε σοβαρά και με αταραξία.

Άντε λοιπόν στο διάβολο ανίδρωτοι πατέρες
Με μπούρδες μας τρελάνατε δεν πάει παρακάτω.
Πάω να ζήσω λεύτερος σ’ ένα χωριό με φτέρες
με όλα όσα κάνετε μας φτάσατε στον πάτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου